Gnocchi

∴ Open the post then scroll down for English ∴

Gnocchi

Recept forrása: Gennaro Contaldo
A gnocchi tészta receptet a videóban találod, görgess le ↓

Amikor sült krumplit készítesz a sütőben, például jacket potato-hoz vagy csak simán a vajazós, hagymázós, szanonnázós kalasszikushoz, mindenképp tegyél be még néhány extra krumplit a többi mellé és próbáld ki ezt az igazi olasz receptet Gennaro Contaldo-tól.

Ha nincs gnocchi mintázód, amivel ezeket a finom barázdákat elkészíthetnéd, akkor se ess kétségbe, helyette használj egy sima villát. Görgesd át a villán a tászta darabokat és csodák csodájára: szépen mintázott lesz a gnocchi-d.

Amint megfőzted a tésztákat, szükséged lesz egy jó receptre is.

Ezúttal csirkés, vadgombás gnocchit készítettem tejszínes szószban. Először is megpirítottam az apróra vágott hagymát némi vajon, majd hozzáadtam a csíkokra vágott csirkemellet, sóztam, borsoztam és fokhanymanyomón áttörtem egy gerezd fokhagymát is. Amikor a csirke kifehéredett, hozzáadtam a sárga rókagombát és a kis méretű, egész barna csiperkegombákat, friss petrezselyemzöldet és néhány percig összeforgattam, pirítottam a hozzávalókat, majd hozzáöntöttem a tejszínt és beleszórtam kb. 1 kanál parmezánt is, majd addig főztem amíg besűrűsödött. Végül hozzáforgattam a gnocchit és forrón tálaltam frissen aprított petrezselyemzölddel a tetején.

Remélem Neked is ízleni fog! 🙂

 

Tetszett a recept?
Kövesd a Holy Whisk Blog Facebook és Instagram oldalát,
és értesülj Te elsőként a legújabb blog posztokról.

IMG_4176IMG_4183

• • •

Gnocchi

Recipe source: Gennaro Contaldo
Gnocchi dough recipe in the video above ↑

When you prepare some oven baked potatoes, for example jacket potatoes, make sure, that you put a few extra into the oven and try this Italian gnocchi recipe from Gennaro Contaldo.

If you have no gnocchi board to make this unique pattern, no worries, just use a simple fork. Roll the small dough pieces over the fork and tadaaa: you have lovely patterned gnocchi.

If you cooked the dumplings, you will need a good recipe.

This time I prepared gnocchi with chicken and wild mushrooms in creamy sauce. So first I seared some finely chopped shallots on butter, then put the chopped chicken breast into the pan, added salt, pepper and a pressed garlic clove. When the chicken became white, I added yellow chanterelles and whole button mushrooms, fresh parsley and seared the ingredients for a few minutes, then added double cream, about 1 tbsp parmesan, than cooked it till it thickened. Finally I mixed the sauce with the gnocchi and served it hot with some freshly chopped parsley on the top.

I hope you will enjoy it! 🙂

 

Do you like this recipe?
Follow the Holy Whisk Blog on Facebook and Instagram
and be the first who read the latest blog posts.

Leave a Reply

